שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
לדוגמה, אם היו לך ביתרה ₪4,000 וביקשת להעביר למישהו ₪1,000, הסכום שיופיע ביתרה יתעדכן מיד ל-₪3,000, גם אם הצד השני עדיין לא אישר את ההעברה. אם הצד השני יסרב להעברה שלך, 1,000 ש"ח שביקשת להעביר יחזרו להיות זמינים ביתרה שלך ב-bit, והסכום בה יעמוד על ₪4,000.
הכסף צפוי להיכנס לחשבון הבנק עד סוף יום העסקים בו משכת את הכסף.
ללקוחות המנהלים חשבון בבנק אחר:
הכסף צפוי להיכנס לחשבון הבנק עד סוף יום העסקים העוקב ליום העסקים שבו משכת את הכסף.
לאחר מכן יש להמשיך באופן הבא:
1. נכנסים לאזור האישי (באייקון בחלקו העליון הימני של המסך הראשי)
2. לוחצים בתפריט על ׳הרשאות והגדרות׳
3. לוחצים על ׳מחיקת החשבון bit׳
לאחר מכן ניתן לפתוח חשבון bit חדש עם מספר הטלפון החדש.
בהעברת כסף לאחרים: בכל יום אפשר להעביר ב- bit עד ₪3,600 ובכל חודש עד ₪8,300. רק בהעברה הראשונה שלך ב-bit וב-24 השעות שאחריה אפשר להעביר עד ₪1,000 בסך הכל.
בקבלת כסף מאחרים: בכל שנה קלנדרית אפשר לקבל עד ₪100,000 כולל תשלום דרך קבוצות. בכל רגע נתון יכולים להיות ביתרה עד ₪5,000.
אם הגעת לסכום המקסימלי, צריך לחכות לסיום ההגבלה (כלומר, ליום, לחודש או לשנה הבאה) כדי להעביר או לקבל עוד כסף.
הסכומים אלו עשויים להתעדכן ולהשתנות מפעם לפעם, ואנחנו יכולים להודיע על כך בתנאי השימוש או באפליקציה.
לפרטים נוספים, אפשר לפנות אלינו ב-6428*.
סכום ההעברה החודשית המצטבר מוגבל לסך של שמונת אלפים ושלוש מאות (8,300) ₪. לקוח שהגיע למגבלת העברות כספים לא יוכל לבצע העברה נוספת עד למועד בו נסתיימה ההגבלה (יומית, חודשית או שנתית).
סכומים אלו עשויים להתעדכן ולהשתנות מעת לעת, לרבות באמצעות מתן הודעה בתנאי שימוש אלו או באפליקציה.
חשוב להקפיד על הקלדה נכונה של מספר הטלפון של מקבל הבקשה.
סכום ההעברה החודשית המצטבר מוגבל לסך של שמונת אלפים ושלוש מאות (8,300) ₪.
הסכום אותו ניתן לקבל באמצעות bit בשנה קלנדרית מוגבל לסך מאה אלף (100,000) ₪ (לרבות קבלת כספים במסגרת איסוף בקבוצה).
לקוח שחרג ממגבלת העברות כספים ו/או קבלת כספים לא יוכל לבצע העברה נוספת ו/או לאשר קבלת כספים נוספת עד למועד בו נסתיימה ההגבלה (יומית, חודשית או שנתית). סכומים אלו עשויים להתעדכן ולהשתנות מעת לעת, לרבות באמצעות מתן הודעה בתנאי שימוש אלו או באפליקציה.
פרטים על הכרטיס ניתן למצוא באתר כאל בכתובת https://www.cal-online.co.il/cards/carrefour/
מחזיקי כרטיס אשראי Carrefour Club יוכלו לצבור +Carrefour coins ולממש ברשתות המועדון את המטבעות שצברו, וזאת באמצעות הפקת שובר/ברקוד תשלום (המופק על ידי המועדון ובאחריותו) על סכום הצבירה או חלקו, והכול בכפוף לתקנון המועדון. השובר/ברקוד יוצג ללקוח באמצעות אפליקציית מועדון, אפליקציית bit ו/או באמצעות אמצעי אחר לפי החלטת המועדון. בנוסף, מנפיקי כרטיס אשראי Carrefour club ייהנו מפטור מדמי הכרטיס לשנה הראשונה.
לינק לתקנון המועדון באתר, https://brand.carrefour.co.il/club את הטבות הכרטיס אפשר לראות בכאל/מועדון בכתובת https://www.cal-online.co.il/cards/carrefour/
את ה +Carrefour coins ניתן לממש ברכישות בישראל ברשת קרפור וברשתות נוספות בתשלובת אלקטרה, בכפוף לתקנון המועדון. ברשתות בינלאומיות הטבות המועדון יוענקו או ימומשו בסניפים בישראל בלבד.
המימוש יתאפשר בדרך של הפקת שובר/ברקוד, המונפק על ידי המועדון ובאחריותו, שיוצג לך באמצעות אמצעי אחר כפי שיהיה מעת לעת לפי החלטת המועדון. את הברקוד יש להציג בקופה.
לאחר המימוש, יתרת ה +Carrefour coins שלך תתעדכן בהתאם לגובה המימוש.
המידע בעניין ה +Carrefour coins מתקבל ממועדון Carrefour Club והוא האחראי הבלעדי לנכונות הנתונים. הבנק אינו המנפיק או המתפעל של מטבעות +Carrefour coins או של קוד המימוש ואינו מתחייב למימוש המטבעות (חלקי או מלא) או לביצוע כל הוראה או פעולה אחרת באמצעותם. מועדון Carrefour Club הוא האחראי לשירותים אלו ובכלל זה לניהול כמות המטבעות, תוקפם, הצבירה ומימושם (לרבות באמצעות קוד המימוש) ולא הבנק. לפרטים נוספים ראו תקנון מועדון כרטיס האשראי Carrefour Club.
המידע בעניין המטבעות מוצג לנוחיות המשתמש בלבד. המידע מתקבל ממועדון Carrefour Club שהינו האחראי הבלעדי לנכונות הנתונים, לצבירת המטבעות, לחישוב צבירתם, תוקפם, ניהולם, שמירתם ו/או פריקתם ומימושם ו/או ליכולת השימוש בהם.
לצורך קבלת המידע המלא ביחס למספר המטבעות שנצבר למשתמש ו/או כל פרט אחר הנוגע להן, על המשתמש לפנות לשירות הלקוחות של מועדון כרטיס Carrefour Club בטלפון 9484* ו/או לכאל מנפיקת כרטיס Carrefour Club בטלפון 03-5726444.
עלייך להרשם מחדש לשירות.
כן. יש להוריד את האפליקציה מחדש, להזדהות באמצעות מספר הטלפון והסיסמא האישית שלך.
כן. ניתן לעדכן פרטי כרטיס חיוב שהונפק על ידי תאגיד בנקאי ישראלי או חברת כרטיסי אשראי ישראלית ולהוסיף / להסיר חשבון בנק (עו"ש) בלבד בתאגיד בנקאי ישראלי.
כרטיס חיוב על שם המשתמש שהונפק על ידי תאגיד בנקאי ישראלי או חברת כרטיסי אשראי ישראלית (כולל כרטיסים לחיוב מיידי וכרטיסים נטענים).
לא. ניתן להזין כרטיס חיוב על שם המשתמש הרשום לשירות.
נכנסים ל"פרופיל" בצד שמאל למטה במסך הראשי=> לוחצים על כפתור סגירת ה- bit שלי.
חשוב לדעת, לפני סגירת ה-bit יש למשוך את היתרה לחשבון הבנק. מומלץ להוריד את רשימת התנועות בקובץ CSV לפני הסגירה.
- להגן על המידע בנייד: הגדירו כניסה מאובטחת למכשיר על ידי סיסמה, PIN Code או זיהוי ביומטרי (פנים או טביעת אצבע).
- לא ללחוץ על קישורים: קיבלתם הודעה (SMS, WhatsApp או מייל) מ-bit שכוללת קישור? זו עלולה להיות הונאה, ולכן לא כדאי ללחוץ על הקישור, אלא להיכנס ישירות לאפליקציית bit שבמכשיר, ולבדוק אם מחכה לכם שם הודעה דומה.
- לא למסור פרטים: קיבלתם שיחת טלפון שלא אתם יזמתם ובה ביקשו מכם למסור פרטים על חשבון ה-bit שלכם? אל תמסרו את הפרטים. נתקו את השיחה והתקשרו לדווח למוקד bit ב-6428*.
- לעדכן גרסה: עדכנו לעיתים קרובות את מערכת ההפעלה במכשיר ואת הגרסה של אפליקציית bit שמותקנת בו.
שימו לב, מחיקת הפרופיל תוביל למחיקת היסטוריית העסקאות שעשיתם, ולא תוכלו לצפות בהן עוד. לכן, לפני מחיקת החשבון מומלץ לייצא את קובץ העסקאות: לחיצה על כפתור התפריט בחלק העליון > בחירה ב'ייצוא הפעולות כקובץ'.
בהונאה זו, מתחזים שולחים הודעה במייל, ב-SMS, ברשת חברתית או ב-WhatsApp. לרוב, ההודעה תתריע על בעיה שנוצרה בחשבון bit, או על תשלום שממתין באפליקציה. מטרת ההודעה לגרום לנו לפעול במהירות וללחוץ על הקישור שבהודעה. לחיצה על הקישור תוביל לאתר מתחזה, שבו נתבקש להקליד את פרטי כרטיס האשראי, והם יועברו לידי המתחזים.
דוגמה למסרון (SMS) שמתחזה ל-bit:
דוגמה לאתר שמתחזה ל-bit:
תרחיש הונאה נפוץ:
מתחזים מבקשים לפעמים לקבל תשלום ב-bit עבור שירות או מוצר. לאחר ביצוע התשלום יתקבל אצל מעביר התשלום SMS שמתחזה ל-bit, מודיע על תקלה טכנית ומבקש להעביר את הסכום פעם נוספת.
לפני ביצוע העברה חוזרת חשוב לבדוק את סטטוס ההעברה באפליקציה. אם סטטוס ההעברה הוא "ממתינה" – אין לבצע העברה חוזרת.
לא מצאתם תשובה?
צרו איתנו קשר
לא מצאתם תשובה?
צרו איתנו קשר
ניתן לפנות אלינו למוקד בימים ושעות:
א'-ה' - 9:00-17:00 / ו' וערבי חג - 8:30-12:30
או מתי שנוח לכם דרך הפייסבוק
ניתן לפנות אלינו למוקד בימים ושעות:
א'-ה' - 9:00-17:00 / ו' וערבי חג - 8:30-12:30
או מתי שנוח לכם דרך הפייסבוק
חשוב לדעת
- השימוש בשירותי bit כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הגנת הפרטיות באפליקציית bit ולכל דין.
- את תנאי השימוש ומדיניות הגנת הפרטיות באפליקציית bit ניתן למצוא כאן
- העברת וקבלת כספים באמצעות שירותי bit עשויה להיות כרוכה בתשלום בהתאם להסדר של מקבל הכספים עם המוסד בו יופקדו.
- הסתיים שירות תשלום ב-tap בבתי עסק באמצעות bit (הצמדת המכשיר הנייד למסוף בית העסק).
- העברת כספים לבית עסק באמצעות שירותי bit בבתי עסק המאפשרים את השירות ובכפוף למגבלות ולתנאים שנקבעו בין הבנק ובין בית העסק. על מקבל התשלום באמצעות bit חלה החובה לנהוג לפי דין ובכלל זה להפיק חשבונית מס כחוק.
- שירות מט"ח בטרמינל - השירות ניתן ע"י בנק הפועלים ללקוחות כל הבנקים, בכפוף לתנאי השימוש ותנאי השירות הזמינים לצפייה ב bit. הפעולה כרוכה בעלות השירות כמפורט במסכי bit. לקוחות פרטיים בבנק הפועלים יכולים להזמין מט"ח בטרמינל ישירות מחשבונם וליהנות מתנאים עדיפים: הטבות גבוהות יותר בעמלות, הזמנת מט"ח בסכומים גדולים יותר, חיוב חשבונם במט"ח או בשקלים על פי בחירתם, אפשרות לאיסוף המט"ח בטרמינל על ידי אדם אחר.
- Carrefour card: כרטיס Carrefour club הינו כרטיס אשראי המונפק על ידי חברת כאל ובאחריותה, ולא על ידי בנק הפועלים (וזאת לאחר הפנייה נוחה ופשוטה מאפליקציית bit). לשם כך נעביר לכאל את מספר תעודת הזהות, מספר הטלפון ופרטי חשבון הבנק שלך כפי שהם מעודכנים ב–bit נכון להיום. הנפקת הכרטיס כפופה לאישור כאל. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ.
- Carrefour card: אחרי הזמנת הכרטיס, הוא ישמש אותך ככרטיס החיוב הראשי בכל הפעולות ב-bit. בכל עת ניתן לשנות את כרטיס החיוב הראשי באפליקציה בתפריט ההגדרות.
- Carrefour card: דמי הכרטיס החודשיים החלים על הכרטיס, ועמלות נוספות בקשר עם השימוש בכרטיס, מפורטים בתעריפון חברת כאל.
- Carrefour card: ההטבות והמתנות הינן באחריות הבלעדית של מועדון הכרטיס (Carrefour club) בישראל והינן בכפוף לתקנון מועדון הכרטיס ותקנון מתנת ההצטרפות שבאתר מועדון הכרטיס. במסגרת המועדון הצבירה היא של מטבעות +Carrefour coins הניתנים למימוש ברשתות המועדון באמצעות הפקת שובר/ברקוד, המופק ע"י המועדון ובאחריותו, שיוצג באמצעות אפליקציית מועדון, אפליקציית bit ו/או באמצעות אמצעי אחר לפי החלטת המועדון. צבירה ברכישות למעט העסקאות אשר בגינן לא צוברים - כאמור בתקנון.
- Carrefour card: צבירה של +Carrefour coins ברכישות (למעט העסקאות אשר בגינן לא צוברים - כאמור בתקנון) ושימוש בהם ברשתות המועדון. בקניות ברשתות המועדון ניתן לצבור 5%-15% מסכום הרכישה (משתנה מרשת לרשת) ברכישות מחוץ לרשתות המועדון ובהעברות באפליקציות (הכרוכות בשימוש בכרטיס) ניתן לצבור 0.3% מסכום הרכישה או מהסכום המועבר. הצבירה תתאפשר עד 30/04/25 ללקוחות קיימים ולקוחות שהצטרפו לכרטיס המועדון עד 31/07/24. צוברים מרגע תחילת השימוש בכרטיס ומממשים ברשתות המועדון באמצעות אפליקציית מועדון ו/או באמצעות אמצעי אחר לפי החלטת המועדון, בהתאם לתקנון המועדון.
- Carrefour card: כחלק ממיזוג בין מועדון bitcard ומועדון קארפור, וכן החלפה ועדכון של תכנית ההטבות בכרטיס bitcard לתוכנית מועדון קארפור הממוזג, התאפשר להנפיק כרטיס bitcard (על ידי חברת כאל) וזאת עד ליום 15.7.2023. לקוח אשר הנפיק כרטיס bitcard עד לתאריך זה שויך באופן אוטומטי למועדון קארפור הממוזג. ביום 2.11.2023 הסתיימה תוכנית ההטבות במועדון כרטיסי bitcard. מידע על עסקאות בכרטיס bitcard ניתן למצוא באתר ואפליקציית כאל.
- Carrefour card: המידע בעניין ה +Carrefour coins מתקבל ממועדון Carrefour Club והוא האחראי הבלעדי לנכונות הנתונים. הבנק אינו המנפיק או המתפעל של מטבעות +Carrefour coins או של קוד המימוש ואינו מתחייב למימוש המטבעות (חלקי או מלא) או לביצוע כל הוראה או פעולה אחרת באמצעותם. מועדון Carrefour Club הוא האחראי לשירותים אלו ובכלל זה לניהול כמות המטבעות, תוקפם, הצבירה ומימושם (לרבות באמצעות קוד המימוש) ולא הבנק. לפרטים נוספים ראו תקנון מועדון כרטיס האשראי Carrefour Club.
- לפרטים נוספים בדבר שירות ניהול חשבון תשלום באפליקציית bit, ובכלל זה לפירוט בדבר שירותים באפליקציה שבהם לא יחול שירות ניהול חשבון תשלום במועד השקתו ומגבלות אחרות הקשורות בשירות, ראו תנאי השימוש ומדיניות הגנת הפרטיות באפליקציית bit.
- היתרה הצבורה לזכות המשתמש בחשבון התשלום לא תישא ריבית זכות.